Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.  Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[Zamknij]



logo-dni-kreatywności


Program: 3-4.10.2019

 

Miejsce: Centrum konferencyjne Ms Mermaid, ul. Wioślarska 8, Warszawa

 

MASTERING THE GAME 2019 - PROGRAM PANELI DYSKUSYJNYCH -

3 października (czwartek)

GODZINA

WYDARZENIE

UCZESTNICY

8:30

Otwarcie rejestracji na konferencję

9:00-10:00

 

 

 

 

 

 

 

*9:00-18:00

Konsultacje indywidualne z ekspertami z instytucji i programów wspierających sektory kreatywne, w tym również branżę gier wideo 

- Program „Rozwój Sektorów Kreatywnych”

- Program „Kultura Cyfrowa”

- Program „Edukacja kulturalna”

- Program „Edukacja artystyczna”

- Program „Promocja polskiej kultury za granicą”

 

- *Stoisko z ekspertami z Krajowego Punktu Kontaktowego ds. instrumentów finansowych UE

(stoisko eksperckie KPK dostępne będzie w godzinach 9:00-18:00)

10:00

Inauguracja konferencji Mastering the Game 2019

 

10:30-12:00

Gdzie, na jakie cele i na jakich warunkach twórcy gier wideo mogą uzyskać wsparcie finansowe?

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

 

Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych Programów UE

 

Ministerstwo Finansów

 

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

 

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

12:00-12:30

Przerwa

12:30-13:30

Central & Eastern European Game Awards 2019 – prezentacja gier nominowanych do nagrody

Marek Czerniak, Fundacja Indie Games Polska

Paweł Miechowski, Fundacja Indie Games Polska

Łukasz Wołonkiewicz, Poznań Game Arena

13:30-14:30

Przerwa

14:30-15:30

„Przed wyruszeniem w drogę należy…” – jak przeanalizować pomysł na grę, zanim przejdzie się do jego realizacji?

 

Stan Just, Stowarzyszenie Polskie Gry

15:30-16:00

Przerwa

16:00-17:30

Edukacja w gamedevie: inicjatywy, jakość, potrzeby branży

Jakub Marszałkowski, Fundacja Indie Games Polska

 

Maciej Miąsik, Game Dev School

 

Mariusz Gąsiewski, Google

 

Anna Krampus-Sepielak, Krakowski Park Technologiczny

 

Michał Mochocki, Gamedec, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego

 

MASTERING THE GAME 2019 - PROGRAM WARSZTATÓW -

3 października (czwartek)

 

10:30-12:30

Prawo własności intelektualnej w procesie produkcji gry wideo – o czym powinni pamiętać twórcy?

 

Michał Pękała, Linklaters

14:30-16:30

Na co twórcy gier wideo powinni zwrócić szczególną uwagę, wybierając formę prowadzenia działalności gospodarczej?

 

Marcelina Szwed-Ziemichód, Linklaters

 

MASTERING THE GAME 2019 - PROGRAM PANELI DYSKUSYJNYCH -

4 października (piątek)

 

8:30

Otwarcie rejestracji

9:00-10:00

 

 

 

 

 

 

 

 

*9:00-18:00

Konsultacje indywidualne z ekspertami z instytucji i programów wspierających sektory kreatywne, w tym również branżę gier wideo

- Program „Rozwój Sektorów Kreatywnych”

- Program „Kultura Cyfrowa”

- Program „Edukacja artystyczna”

- Program „Edukacja kulturalna”

- Program „Promocja polskiej kultury za granicą”

- Program „Film”

- Program „Sztuki wizualne”

- Program „Teatr i taniec”

 

- *Konsultacje z ekspertami z Krajowego Punktu Kontaktowego ds. instrumentów finansowych UE

(stoisko eksperckie KPK dostępne będzie w godzinach 9:00-18:00)

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

 

Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych Programów UE

 

Ministerstwo Finansów

 

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

 

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

10:00-11:30

Cyfrowe powieści – między książką a grą

Paweł Schreiber, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

 

Michał Gałek, Starward Industries

 

Jakub Wolff, The Dust

 

Grzegorz Dymek, Anshar Studios

 

Marcin Przybyłek

11:30-11:50 Games for Impact – podsumowanie projektu poświęconego grom wideo zaangażowanym społecznie Jakub Zgierski, Filmoteka Narodowa-Instytut Audiowizualny

11:50-12:15

Przerwa

12:15-13:45

Polska branża sportów elektronicznych – kierunki dalszego rozwoju

 

Michał „Wasiu” Wasik

 

Wojciech Jeznach, Fantasy Expo

 

Bartosz Pawlik, Polsat Games

 

Jarosław Śmietana, Teamplay

 

Łukasz Trybuś, Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych

 

Adrian Kostrzębski, ESL Polska

13:45-14:30 Przerwa

14:30-15:30

 

Mały ekran, duży sukces finansowy – jak skutecznie monetyzować gry mobilne?

Mariusz Gąsiewski, Google